fredag 19 november 2010

Så roligt!

Det är så roligt att se att många kommit igång med sin regnbågssömnad! Underbara quiltar och andra lapparbeten som sett dagens ljus!

Det är ganska många som anmält intresse att vara med, som fått mail med inbjudan att skriva här på sidan, men som inte accepterat. Jag har märkt att om man inte accepterar inbjudan inom en viss tid (jag vet inte hur lång tid) så tas inbjudan bort. Har du inte accepterat inbjudan, men vill skriva och lägga in bilder så maila mig eller skriv en kommentar så skickar jag en ny inbjudan. Jag kan också hjälpa till att lägga in texter och bilder om någon inte vill/kan göra det själv.

Är det fler som vill vara med? Eller någon jag missat? Maila mig på anettemcl@zoomin.se så skickar jag en inbjudan till sidan här!

//Anette L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar