tisdag 23 november 2010

Orange Halloween


Troligtvis har väll alla eventuella Halloween dekorationer nu fått ge vika för advent. Jag är dock lite efter min tid och lägger upp en Halloweenkvilt. Det är bara toppen som är klar, så med lite tur kanske den är klar till nästa höst. Mönstret är hämtat från internet någonstans för längesedan. Nästa projekt blir den röda, kanske en stjärna. Klar? Till påsk! Vad vill ni göra med era regnbågsquiltar? Jag tänkte att mina ska få pryda mitt klassrum. Men som sagt, den här får nog vänta lite.
Sykramar Marie

2 kommentarer:

  1. Din quilt är jättefin - och den kommer pryda sin plats i ett klassrum! Kanske kan den inspirera några barn att börja sy - det tror jag! :)

    //Anette L

    SvaraRadera
  2. Den kommer att bli så fin i klassrummet.

    SvaraRadera